Site icon Autonome Antifa

Οι σεβάσμιες και δευτερεύουσες ασχολίες του κυρίου Μίχου

Δεν αμφιβάλλουμε ότι η βασική δουλειά του κυρίου Μίχου ήταν αυτή του μεσαίου στελέχους του παράνομου κεφαλαίου. Λέμε «η βασική» γιατί όταν κάποιος «έχει μαγαζί» ακαθόριστων αρμοδιοτήτων, και ταυτόχρονα είναι και νταβατζής, το ποια είναι η βασική του δουλειά και ποια η δευτερεύουσα, προκύπτει αβίαστα.

Αλλά και οι δευτερεύουσες ασχολίες έχουν το ενδιαφέρον τους. Προσέξτε:

Ο Μίχος ήταν παντρεμένος με δημοτική σύμβουλο του Δήμου Αθηναίων. Ο Μίχος «στις γιορτές της εκκλησίας καθόταν πάντα δίπλα σε πολιτικούς». Εκτός θείας λειτουργίας, ο Μίχος υποστήριζε «τη στεγανοποίηση του Ιερου Ναού Εσταυρωμένου Κολοκυνθούς». Ο Μίχος προσέφερε κατά καιρούς δώρα όπως «200 πορτοκαλάδες και 30 πακέτα με χαρτοπετσέτες» στο «φιλόπτωχο της ενορίας του Αγίου Νικολάου Κάτω Πατησίων». Ο Μίχος γνώριζε τον καλό ηθοποιό Χάρη Ρώμα, γιατί ο Μίχος «κυκλοφορούσε σε όλες τις προεκλογικές συγκεντρώσεις του εκλογικού συνδυασμού του Γιώργου Πατούλη ‘Νέα Αρχή για την Αττική’», του οποίου ο Ρώμας είναι έγκριτο στέλεχος. Τόσο πολιτικοποιημένος ήταν ο Μίχος, που ο δικηγόρος που τον συνόδευε στο γραφείο του ανακριτή, προσπαθούσε ταυτόχρονα «να μιλήσει με τον διευθυντή του γραφείου του περιφερειάρχη Γιώργου Πατούλη». Μιας και συμπαθεί τόσο τους ηθοποιούς, ο Μίχος «τους τελευταίους μήνες» έκανε δωρεές στο «κοινωφελές ίδρυμα ‘Το σπίτι του ηθοποιού’» με πρόεδρο την Άννα Φόνσου. Το μαγαζί με τα καθαριστικά του Μίχου «από τον Οκτώβριο του 2010 μέχρι τον Απρίλιο του 2018 έλαβε συνολικά 62.825 ευρώ από το δημόσιο, κατά βάση για είδη καθαριότητας, τα περισσότερα εκ των οποίων ήταν μέσω απευθείας αναθέσεων». Οι απευθείας αναθέσεις για να καθαρίσει ο Μίχος τα διάφορα, προέρχονταν κατά βάση από το «Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης».[1]Όλες οι πληροφορίες αυτής της παραγράφου παρατίθενται στο Ηλιάνα Μάγρα, «Ο παράγοντας της πλατείας … Continue reading

Για δείτε τώρα πώς όλες οι φαινομενικά δευτερεύουσες δουλειές του κυρίου Μίχου, με κάποιο διαβολεμένο τρόπο, εμπλέκονται με τη βασική του δουλειά! Ο Δήμος Αθηναίων είναι ο φορέας που έχει αναλάβει την απόδοση και εξυπηρέτηση των επιδομάτων απορίας και των σχετικών συσσιτίων, δηλαδή όλο το υποψήφιο εργατικό δυναμικό του Μίχου περνάει από εκεί και καταγράφεται, υπό την εξουσία της πιθανής λιμοκτονίας. Η εκκλησία είναι το άλλο σημείο «εξυπηρέτησης απόρων» από όπου ο κύριος Μίχος μπορεί να στρατολογήσει. Το «Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης» είναι ο μηχανισμός που συντονίζει τη γενική διαχείριση των «απόρων». Το Υπουργείο εσχάτως φιλοδοξεί να σώσει τους «απόρους» καταγράφοντάς τους ακόμη εντατικότερα και κανονίζοντας να τιμωρούνται αμείλικτα στις περιπτώσεις όπου οδηγούνται σε αποκλίνουσες συμπεριφορές γιατί τα επιδόματα και τα συσσίτια δεν φτάνουν ούτε για ζήτω.

Και κοίτα να δεις που ο Μίχος είχε πάτημα στο Δήμο, τόσο πολύ που η γυναίκα του είχε γίνει δημοτικός σύμβουλος. Ο Μίχος είχε πάτημα στην εκκλησία, τόσο πολύ που υποστήριζε τη στεγανοποίηση ιερών ναών. Ο Μίχος είχε πάτημα στην περιφέρεια, τόσο πολύ που γνώριζε τον κύριο Ρώμα προσωπικά και τώρα ο κύριος Ρώμας πρέπει να τρέχει να ξεπλυθεί. Ο Μίχος είχε πάτημα στο υπουργείο «Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης», τόσο πολύ που μπορούσε να δέχεται από εκεί απευθείας αναθέσεις επί οκτώ χρόνια.

Οπότε αυτές που με μια πρόχειρη ματιά φαίνονται «δευτερεύουσες δουλειές», μάλλον δεν ήταν και τόσο δευτερεύουσες, και σίγουρα δεν ήταν σκέτος υποκριτικός φερετζές. Ήταν εργασίες υποστηρικτικές της βασικής εργασίας του κυρίου Μίχου.

Που ήταν νταβατζής.

Μα, θα μας πείτε, συνδέεται η φιλανθρωπία, η εκκλησία, η κρατική πρόνοια με την καταναγκαστική πορνεία;

Ναι, θα σας πούμε, συνδέονται εκ των πραγμάτων. Γιατί η καθημερινή διαχείριση των «απόρων», δηλαδή του εργατικού δυναμικού της καταναγκαστικής πορνείας, έρχεται εις πέρας από όλους τους υπόλοιπους ευαγείς θεσμούς που περιλαμβάνονται στις δευτερεύουσες ασχολίες του κυρίου Μίχου. Άρα όποιος φιλοδοξεί να εκμεταλλευτεί αυτό το εργατικό δυναμικό, καλά θα κάνει να βρει τρόπο να ενταχθεί στους ευαγείς θεσμούς. Όπως μάλιστα δείχνει η περίπτωση του κυρίου Μίχου, η ένταξη είναι εύκολη και μπορεί να εξελίσσεται απρόσκοπτα επί έτη. Τόσο εύκολη,  που μπορεί κανείς να αναρωτηθεί τι άραγες προηγείται: Είναι ο προηγούμενος επαγγελματικός προσανατολισμός που οδηγεί στην ένταξη στους «προνοιακούς θεσμούς», ή μήπως είναι η ένταξη στους «προνοιακούς θεσμούς» που γεννά έξυπνες επιχειρηματικές ιδέες;

Το σίγουρο πάντως είναι ότι αυτό που προτείνεται πανταχόθεν ως η προφανής διέξοδος από τη φρικτή κατάσταση, είναι ακριβώς η διόγκωση ετούτων των ευαγών θεσμών, η ισχυροποίηση της εξουσίας τους επί των «απόρων». Σε καιρούς που οι «άποροι» αναμένεται να πληθύνουν.

Καταλάβατε.


Μια ξεχασμένη διαδήλωση (πριν από οκτώ χρόνια).

Πάντως η περίπτωση της συνεπούς κρατικής επιδότησης του μαγαζιού του Μίχου, μάς θύμισε μια παλιά μας διαδήλωση. Ήταν 18 Οκτωβρίου του 2014. Κι εμείς διαδηλώναμε έξω από ένα άλλο μαγαζί στα Πετράλωνα. Γιατί ο ιδιοκτήτης του, κύριος Τζιρώνης, είχε εισπράξει «250.000 ευρώ τους τελευταίους 18 μήνες» για να παράσχει «χαρτιά, λάμπες και κλιματιστικά» στα κέντρα κράτησης του ελληνικού κράτους. Κατά τη γνώμη μας, το μαγαζί του κυρίου Τζιρώνη σήμαινε ότι «τα στρατόπεδα συγκέντρωσης του ελληνικού κράτους τείνουν να βγαίνουν από τους τοίχους τους, ως νοοτροπία και κοινωνικές σχέσεις, να δημιουργούν μια κοινωνία στρατόπεδο συγκέντρωσης». Καβάλα στα λεφτά των στρατοπέδων συγκέντρωσης, λέγαμε, τα αφεντικά μας ανακαλύπτουν νέες δουλειές και αναπτύσσουν νέες νοοτροπίες. Τα μαγαζιά σαν του Τζιρώνη, λέγαμε, «είναι σαν τα υποκαταστήματα των τραπεζών: εντελώς αμελητέου μεγέθους μπροστά στο εύρος των κοινωνικών σχέσεων που εκφράζουν».

Για το τι έγινε τελικά με το μαγαζί του Τζιρώνη, αλλά και με το γενικότερο εγχείρημα αποκάλυψης της μαφιοζοποίησης της ελληνικής κοινωνίας μέσω κρατικού χρήματος, μπορείτε να πάτε να διαβάσετε το τεύχος 44. Η σχετική κατάθεση έχει τίτλο «Φασισμός και αντιφασισμός σήμερα, μέρος 7ο: Πάμε κάνα Τζιρώνη;», και μπορείτε να συγκρίνετε τα συμπεράσματά της με τις ανάγκες που προέκυψαν εν τω μεταξύ, ώστε να δείτε αν και πόσο πέσαμε έξω (πάντα πέφτουμε λίγο έξω, αλλά ποτέ τόσο που να φαινόμαστε εντελώς ούφο).

Πατήστε εδώ: https://autonomeantifa.gr/wp-content/uploads/2020/05/44_pame-_tzironi.pdf.

References
1 Όλες οι πληροφορίες αυτής της παραγράφου παρατίθενται στο Ηλιάνα Μάγρα, «Ο παράγοντας της πλατείας Ορθοδοξίας που κυνηγούσε τα φλας», Καθημερινή, 16/10/2022, εδώ https://www.kathimerini.gr/society/562093177/o-paragontas-tis-plateias-orthodoxias-poy-kynigoyse-ta-flas/. Η Ηλιάνα έχει κάνει τόσο καλή και τόσο γρήγορη έρευνα, που αναγκάζει τον αναγνώστη να υποπτεύεται ότι ξέρει κι άλλα, όμως δεν τα λέει, η ατιμούτσικη. Για να πούμε το ίδιο πράγμα στα σοβαρά, το καθάρισμα όσων εμπλέκονταν με ή/και γνώριζαν τον Μίχο λογικά αποτελεί τη βασική τους έγνοια αυτό τον καιρό. Ρεπορτάζ όπως αυτό που αποτελεί την πηγή ετούτης της παραγράφου μεσολαβούν το καθάρισμα. Οπότε δικαιούμαστε να υποθέσουμε ότι πολύ πλουσιότερες συζητήσεις εξελίσσονται εκτός τυπωμένων σελίδων.
Exit mobile version